Zavřít

Cookies na stránkách Reflex

Používáme cookies pro podporu interaktivních funkcí, jako je přihlašování a hlasování. Také dovolujeme našim důvěryhodným mediálním partnerům analyzovat využívání našich stránek. Mějte povoleny cookies, aby jste mohli využívat všechny možnosti našeho webu. Prohlížením našich stránek s povolenými cookies, souhlasíte s jejich použitím.

Základní škola Hradec Králové,
tř. SNP 694

Projekt Erasmus+ projekt KA1 Mobility osob

Rozpočet projektu: 28149 EUR

Registrační číslo projektu: 2019-1-CZ01-KA-060765

Datum realizace: 1. 9. 2019 – 1. 9. 2021

Program ERASMUS+, klíčová aktivita KA1, Mobilita osob

Název projektu Closer to Europe

Cílem projektu je další vzdělávání pedagogických pracovníků prostřednictvím zahraničních mobilit. Škola potřebuje zlepšit jazykové kompetence učitelů u učitelů nejazykářů  a kompetence didaktické a odborné týkající se výuky metody CLIL. Plánované mobility proběhnou v rámci projektu Erasmus+ KA1 školní vzdělávání. Učitelé se opět zúčastní kurzů jazykových, metodických a stínování kolegů na partnerských školách - job shadowingu. Hlavním těžištěm projektu však bude 5 výukových pobytů, neboli teaching assignements. Tito učitelé budou týden vyučovat angličtinu na zahraničních školách.

Projekt je podpořen a spolufinancován z programu Evropské unie Erasmus + a bude organizován ve spolupráci se zahraničními školami  Centro de Educación Infantil y Primaria Doctor Juan Negrín ve Španělsku, Ceip de San Bartolomé Orihuela Španělsko,  Noretskolan, Mora, Švédsko, Zakladnou školou Jana Amosa Komenskeho, Komárno, Slovensko,  18th Primary school Rhodes, Řecko, CEIP de San José Calasanz, Španělsko, IES Alcrebite, Španělsko, Ӧzel Arsuz Yükselis Ortaokulu,Turecko,  Newark School Malta

Projekt naváže na předchozí projekt Angličtina plus a Angličtina v akci, jejichž hlavní náplní byla aplikace metody CLIL ve výuce. Dopadem a výsledkem předchozích projektů je rozšíření použití metody CLIL a výuka předmětu SNaP, kde je metoda CLIL používána v maximální míře (to znamená téměř celou lekci), tím je výuka angličtiny rozšířena od 3. třídy do 5. třídy o 1 hodinu a žáci tak vidí a zažívají využití angličtiny v praxi.

Hlavním obsahem projektu je i zde další zavádění a rozšiřování metody CLIL do výuky a její využití v hodinách ostatních předmětů. Jsme přesvědčeni, že žáci si tak prohloubí znalost angličtiny, posílí se tak jejich sebedůvěra při komunikaci a zvýší se jejich motivace ke studiu cizích jazyků. Metoda současně podněcuje mnohem aktivnější úlohu žáka ve vyučovacím procesu.